• Розмір шрифту:
  • A+
  • А
  • A-
Київська середня загальноосвітня школа №46
picture one picture two picture three picture four

/Files/images/4.PNG

Адміністрація середньої загальноосвітньої школи повідомляє про наявні вакансії станом на 04.04.2018 р. учителів початкової школи(2 ставки) та учителя хімії(1 ставка)!

Мікрорайон середньої загальноосвітньої школи №46

(вул. М. Василенка 10)

Вулиця № будинка
1 М. Василенка Всі номери (крім 4-А)
2 Бульвар Вацлава Гавела 1,1/28,3, 5,5-А,5-Б,5-В, 5-Г,7, 7-А,7-Б, 7-В, 9-Б, 11,13, 15,17
3 Пр-т Комарова 2,4,4-А,8,9,9-А,10,10-А, 12,14, 14-А, 16,20,26
4 Пров. Чугуєвський 10,12,13,13-А, 15, 17,19,19-А

Кошторис на 2018 рік

/Files/images/Изображение 010.jpg

/Files/images/Изображение 011.jpg

Фінансовий звіт

адміністрації середньої загальноосвітньої школи № 46 Солом’янського району м. Києва

за 2016-2017 навчальний рік та початок 2017-2018 навчальний рік

№ п/п Назва Рік отримання К-сть (шт.) Ціна
1. Комплект аудиторний 04.2016 2 1878-00
2. Мультимедійний проектор 05.2016 1 11233-20
3. Мультимедійний проектор 08.2016 1 11484-95
4. Комплект учнівський (стільці, парти) 08.2016 8 93952-00
5. Комплект учнівський (стільці, парти) 08.2016 3 32457-00
6. Стінка - шафа 08.2016 2 14780-00
7. Вогнегасники 08.2016 20 4560-00
8. Дошка аудиторна 09.2016 10 18920-04
9. Підручники 09.2016 1200 60464-64
10. Крісла для актового залу 10.2016 1 комплект (60 шт.) 99000-00
11. Комплект меблів для їдальні 10.2016 1 комплект (20 шт.) 19600-00
12. Комплект відеонагляду 12.2016 1 комплект 20000-00
13. Класи комп’ютерні 12.2016 1 комплект (16 шт.) 128114-88
14. Стінки меблеві 12.2016 1 10314-29
15. Лічильники холодної води 12.2016 1 2752-62
16. Лічильники 3-х фазн. 12.2016 2 2676-00
17. Миючі засоби , відра, мітли, віники, лопати 12.2016 20 найменувань 76714-00
18 Холодильник «Атлант» 12.2016 1 7554-00
19. Вогнегасники 08.2017 2 596-00
20. Комплект схем-плакатів для кабінету ЗВ 09.2017 1 комплект 1000-00
21. Канцтовари 09.2017 26 найменувань 3475-00
22. Холодильник «Атлант» 09.2017 1 7800-00
23. Медикаменти 09.2017 21 найменування 880-00
24. Драбина універсальна 09.2017 1 2071-58
25. Тачка садова 09.2017 1 209-94
26. Шланг поливний 09.2017 1 1452-04
27. Комплект учнівський 10.2017 4 комплекти 60490-00
28. Комплект для кабінету фізики 10.2017 1 комплект 44705-00
29. Комплект для кабінету хімії 10.2017 1 комплект 41595-00
30. Підручники 10.2017 1200 37265-40
31. Мило туалетне дитяче 11.2017 280 940-80
Всього: 818936-38

Позабюджетні кошти

№ п/п Назва Рік отримання К-сть (шт.) Ціна
1. Дошка для крейди магнітна (1000 х 3000) 04.2016 1 2380-00
2. Дошка для крейди магнітна (2000 х1000) 04.2016 1 1299-00
3. Комплект шкільний мебельний 04.2016 2 1878-00
4 Мультимедійний проектор EB-SO4 04.2016 1 11233-20
5 Стілець для вчителя 09.2016 1 275-00
6. Жалюзі 10.2016 3 3300-00
7. Стінка для класу 11.2016 1 7750-00
8. Стіл для вчителя 02.2017 2 4656-00
9. Жалюзі вертикальні 04.2017 3 3150-00
10. Стіл для вчителя 04.2017 1 2235-00
11. Стіл - тумба 09.2017 3 8200-00
12. Шафа книжкова 09.2017 1 3227-00
13. Оплата охорони школи 11.2016-05.2017 43361-00
14. Перезарядка вогнегасників 08.2017 15 870-00
15. Оплата охорони школи 01.09.2017- 01.12.2017 22500-00
16. Оплата шкільного інтернету за рік 3600-00
17. Будівельні матеріали для проведення ремонтних робіт влітку 2017 р. 2075-00
Всього: 121989-20

НОВИНИ

/Files/images/28.9.2011-415-Meilahden-koulu_amanda-soila-700x467.jpg

7 принципів фінської освіти

Низка міжнародних досліджень показала, що фінська освіта є однією із найбільш ефективних у світі. Система освіти Фінляндії займає перше місце за показником рівня знань, кількістю дітей, які люблять читати, друге місце – у сфері природничих наук, п`яте - в галузі математики.

Традиційна фінська школа складається з двох рівнів: 1-6 класи і 7-9 класи. Після цього школярі продовжують навчання у додатковому 10 класі, де можуть підвищити рівень своїх оцінок, а потім – вступають у професійні коледжі чи ліцеї, які можна порівняти з нашими 11-12 класами.
Що ж робить фінську освіту такою особливою та вдалою? Про сім принципів освіти в Фінляндії розповідає Наталія Кірєєва з Гельсінкі.
1. Рівність шкіл. Проявляється в однаковому забезпеченні усіх шкіл країни обладнанням, однаковою системою освіти та пропорційним фінансуванням. І хоча у найбільшій школі країни вчиться понад 900 учнів, а у найменшій – 11, умови навчання всюди рівноцінні. У Фінляндії діє лише 10 приватно-державних шкіл, але умови навчання в них відрізняються від державних лише використанням різних методик викладання: Монтессорі, Френе, Штайнера тощо. А також наявністю більшого вибору іноземних мов для вивчення.
Рівність навчальних дисциплін. У Фінляндії негативно ставляться до класів із поглибленим вивченням тієї чи іншої дисципліни. Навпаки, усі предмети викладають рівноцінно. Але є можливість створення спеціалізованих класів - за певної кількості обдарованих в окремій галузі дітей.
Рівність батьків. Питання про соціальний статус та професію батьків вчителям дозволено ставити лише в крайніх випадках, анкетування та опитування подібного типу заборонені.
Рівність учнів. Фінських учнів не ділять на «хороших» чи «поганих», немає поділу на класи за вподобаннями чи вміннями. Усі діти мають однакові права в школі. Також фінська освіта спрямована на те, щоб максимально інтегрувати дітей з особливими потребами в соціальне середовище. Для цього діти з інвалідністю навчаються у звичайних школах. За потреби при школі створюють класи для учнів із вадами слуху чи зору.
Рівність вчителів. Відповідно до фінської системи освіти вчителі повинні бути безпристрасними до своїх учнів і оцінювати всіх об’єктивно. Жодних «улюбленців» та «своїх класів». За вчителем залишається лише роль наставника. Будь-які відхилення від цього правила загрожують вчителю звільненням. Усі вчителі однаково важливі в колективі: і математики, і гуманітарії.
Рівність дорослих і дітей. Уже в першому класі дітей ознайомлюють з їхніми правами та пояснюють, в яких ситуаціях є можливість скаржитися соціальним працівникам. Батькам це дає змогу зрозуміти, що їхня дитина – особистість, яку вони повинні поважати. Вчителі також не мають права ображати чи принижувати школярів, і це правило підтверджується фінським законодавством. Головна особливість у тому, що вчителів приймають на роботу на основі однорічного контракту, який щоразу потрібно поновлювати, та платять дуже високу заробітну плату. Так, зарплата помічника починається від позначки 2500 евро, вчитель же може отримувати до 5000 евро.
2. Безкоштовність. У Фінляндії не лише освіта є безкоштовною, але й усе, пов’язане з навчальним процесом: підручники, канцелярські товари та інші матеріали для навчання, екскурсії та шкільні поїздки, харчування, шкільний транспорт. Окрім того, будь-який збір коштів з батьків заборонений.
3. Індивідуальний підхід. Для кожного учня створюється окремий навчальний план, починаючи від підбору підручників, закінчуючи переліком завдань для розв’язання на уроці та вдома. Прописується навіть кількість часу, яку учень повинен присвятити домашнім завданням. У межах одного уроку різні учні можуть виконувати різні завдання з теми. Якщо для одного виклад ведеться коротко і про головне, даються легкі задачі, то іншим пояснюють все більш детально та даються завдання вищої складності. Відповідно до рівня навчального плану і проводиться оцінювання.
Також у Фінляндії діє спеціальна програма допомоги учням, яким важко дається навчання. Але на відміну від популярного в Україні репетиторства, фінські учні отримують додаткові заняття від власних вчителів у позаурочний час.
Діє у Фінляндії і так зване корегуюче навчання, в межах якого учням допомагають краще засвоювати матеріал. Така система дуже корисна для дітей, що не мають схильності до окремих галузей науки, мають труднощі із нерідною фінською мовою чи запам’ятовуванням, або ж поведінкові проблеми.
4. Практичність – головне правило викладання. Дітей у школі навчають здебільшого тому, що їм знадобиться у житті. Змалку фіни знають, як зорієнтуватися на місцевості, як порахувати вартість товару з кількома знижками, як вирахувати відсоток від податку, створити резюме в Інтернеті, контролювати банківський рахунок тощо.
Також у фінських школах немає такого явища, як іспит. Чи проводити періодичні контрольні і самостійні роботи - вирішує вчитель. Загальний контроль знань проводиться лише після закінчення школи, але й до нього школярів зумисне не готують, а результати контролю не є такими вже і важливими. Адже головне підготувати не до іспиту, а до життя.
5. Довіра до вчителів. У Фінляндії немає різноманітних перевірок та методичних консультацій. Для країни діє єдина система освіти, і, відповідно, однакові рекомендації для вчителів. Як викладати обирає сам вчитель.
Довіра до учнів. Вважається, що учень сам може обрати, що для нього корисніше. Наприклад, якщо на уроці вмикають документальний фільм, а дитині він не цікавий, школяр може замість перегляду стрічки читати книгу.
6. Важливою складовою фінської освіти є добровільність. Вчиться той, хто хоче вчитися. Якщо дитина не зацікавлена в освіті або немає до цього здібностей, її навчання закінчується після 9 класу. Увагу учня скерують на якусь нескладну практичну професію та не будуть завалювати «двійками». Адже не всім будувати літаки, хтось має і професійно керувати автобусами. У цьому фіни і бачать завдання середньої школи: виявити, чи іти дитині вчитися далі в ліцей, чи корисніше піти у професійне училище. Варто відзначити, що обидва шляхи у Фінляндії однаково високо цінуються.
Щоб допомогти дитині зорієнтуватися в майбутніх професіях, в школах працює спеціаліст із профорієнтації, який за допомогою тестів та бесід координує навчання школяра та орієнтує його на певні види діяльності.
Важливе місце посідає контроль шкільного режиму. Усі уроки, які учень пропустив, він все одно має «відсидіти». Якщо в учня з’являються «вікно» між уроками, його можуть відправити на заняття до іншого класу. Розв’язувати завдання та бути активним – не потрібно, але присутність – обов’язкова. Регулярні невиконання завдань, пасивність на уроках – ніхто не принижуватиме учня, не погрожуватиме йому та не викликатиме батьків до школи. Школяра просто не переведуть у наступний клас.
Залишатися на другий рік у Фінляндії не соромно. Адже доросле життя – штука серйозна, до нього потрібно добряче підготуватися. Тому і був введений додатковий, але не обов’язковий 10-й клас.
7. Фіни вважають, що основна роль школи – навчити дитину самостійності. Замість того, щоб змушувати «зубрити» формули, вчителі показують, як ефективно використовувати довідники, калькулятори, Інтернет тощо для вирішення їхніх проблем. Вчителі не розкривають під час уроків нових тем – усе є в підручнику, де учні повинні знайти та виокремити інформацію самостійно. Також вчителі не втручаються в особисті конфлікти між школярами, даючи їм самим розібратися.
Навіщо оцінки?
До третього класу учнів не оцінюють ні за якими критеріями чи показниками. З третього по сьомий клас використовують лише усні оцінки: «добре», «задовільно», «чудово». А вже далі діє десятибальна шкала оцінювання. Школи використовують електронні щоденники учнів, куди вносяться не лише оцінки дитини, а й інформація про відвідуваність, поведінку, коментарі вчителів, психолога, працівника з профосвіти тощо. Самі ці оцінки не відіграють важливої ролі для вчителів та школи, а для школяра є лише стимулом для досягнення мети та здобуття нових знань.
Приємні дрібниці фінської школи:
- немає охорони чи високого паркану довкола школи. Тут діє система автоматичних замків, тож школярі можуть потрапити у приміщення тільки відповідно до розкладу;
- сидіти за шкільною партою не обов’язково. Для максимально комфортного проведення часу школярам дозволено сидіти на підлозі чи на килимах, які є у всіх кабінетах молодшої та середньої школи. Також діти можуть ходити у змінному взутті чи бігати лише в шкарпетках;
- немає форми, діти можуть приходити навіть у піжамі;
- у Фінляндії вчителі не практикують викликання учнів «до дошки». Під час уроку всі виконують завдання самостійно, а вчитель та його помічники контролюють і допомагають школярам. До речі, учні можуть писати в зошитах олівцем і стирати написане хоч сотню разів;
- уроки на свіжому повітрі є невід’ємною складовою фінської школи. Також кожної перерви вчителі виводять дітей на свіже повітря;
- а ще фінські діти практично не отримують домашніх завдань. Батькам замість навчання вдома рекомендують зводити дітей у музей, галерею, на пікнік, у басейн тощо.
Переклад - Наталя Білецька

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Червень 2018 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930